» Blog » Shadow War: Armageddon - recenzja
28-09-2017 20:01

Shadow War: Armageddon - recenzja

W działach: shadow war armageddon, skirmish, warhammer40k, necromunda | Odsłony: 137

Shadow War: Armageddon - recenzja

Shadow War: Armageddon to system skirmishowy w uniwersum Warhammera 40k, którego premiera miała miejsce w kwietniu. Gra pozwala toczyć potyczki niewielkimi grupami modeli (zwykle kilka do kilkunastu sztuk na stronę) z wybranych armii „czterdziestki”, zaś arenę rywalizacji stanowią wielopoziomowe konstrukcje pogrążonych w mroku, dolnych partii gigantycznej metropolii, tzw Kopca (Hive) na tytułowej planecie Armageddon. Mamy tu więc możliwość ucieczki od frontów wielkich wojen w 41. millenium na rzecz kampanii niewielkich oddziałów, którym przyszło realizować swe misje w oderwaniu od większych formacji rodzimej armii. W podstawowych regułach zawarto także zasady kampanii, w której żołnierze podczas kolejnych rozgrywek stają się bardziej doświadczonymi weteranami (zdobywają umiejętności, poprawiają się ich charakterystyki, ale także przytrafiają się groźne kontuzje, zaś najwięksi pechowcy giną i ich miejsce w oddziale zajmują nowi rekruci).

Cały tekst do przeczytania na łamach CommandPoint.pl

1
Notka polecana przez: ivilboy
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.