Blog - necromunda

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

White Dwarf – grudzień 2017 (i nie tylko)

06-12-2017 17:55
0
Komentarze: 0
W działach: ageofigmar, bitewne, planszowe, bloodbowl, gamesworkshop, necromunda, skirmish, spacehulk, specialistgames, warhammer underworlds, shadespire, prasówka, whitedwarf
White Dwarf – grudzień 2017 (i nie tylko)
W ostatnich latach, grudniowe numery magazynu White Dwarf należały do najmniej interesujących (przynajmniej z punktu widzenia osób, szukających konkretnych informacji do ulubionych gier, a nie materiałów stricte reklamowych). Zwykle dostawaliśmy niezbyt porywające, roczne podsumowania i telegraficzny skrót tego, co zawarto w jedenastu wcześniejszych wydaniach miesięcznika. W tym roku zrobiono nam miłą niespodziankę, bowiem grudniowy White Dwarf ma nieco większą niż zwykle objętość, a wewnątrz numeru znalazło się całkiem sporo atrakcji dla fanów gier planszowych wydawnictwa Games Workshop. Jak...

Necromunda Underhive - przedpremierowo

12-11-2017 18:35
2
Komentarze: 8
W działach: gamesworkshop, skirmish, necromunda, warhammer40k, planszowe
Necromunda Underhive - przedpremierowo
Necromunda powraca! Po reedycji Space Hulka, nowej odsłonie Warhammer Quest i głośnym powrocie Blood Bowla przyszła pora na zupełnie nowe wydanie kolejnego z legendarnych klasyków Games Workshop z lat 90tych ubiegłego stulecia. O Necromundzie pisałem już na łamach CommandPoint.pl niejednokrotnie. Dla osób nie znających tej gry zaprezentowałem jej dwudziestoletnią historię, wspominałem także o fanowskiej inicjatywie Necromunda Community Edition. W końcu, po wielu latach doczekaliśmy się zupełnie nowej odsłony tego legendarnego tytułu. Od chwili...

Shadow War: Armageddon - recenzja

28-09-2017 20:01
2
Komentarze: 0
W działach: shadow war armageddon, skirmish, warhammer40k, necromunda
Shadow War: Armageddon - recenzja
Shadow War: Armageddon to system skirmishowy w uniwersum Warhammera 40k, którego premiera miała miejsce w kwietniu. Gra pozwala toczyć potyczki niewielkimi grupami modeli (zwykle kilka do kilkunastu sztuk na stronę) z wybranych armii „czterdziestki”, zaś arenę rywalizacji stanowią wielopoziomowe konstrukcje pogrążonych w mroku, dolnych partii gigantycznej metropolii, tzw Kopca (Hive) na tytułowej planecie Armageddon. Mamy tu więc możliwość ucieczki od frontów wielkich wojen w 41. millenium na rzecz kampanii niewielkich oddziałów, którym przyszło realizować swe misje w oderwani...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.